[Fanda] Google chrome a rozbalovací seznamy

Radek Baštář radek.bastar na centrum.cz
Čtvrtek Červenec 19 18:42:25 CEST 2018

Dobrý večer,
K Petrovi ještě doplním, že by bylo vhodné zkontrolovat jestli nemáte nárok na upgrade zdarma na nějakou vyšší verzi JAWSu. Ten se vždy dodává s nárokem na 2 upgrady zdarma, takže kdybyste to vyčerpáno neměla, mohla byste zdarma uogradovat na verzi 15. Hezký večer.
Radek Baštář
TyfloCentrum Plzeň
> Od: Peter Nedorost <peter.nedorost_konf na nextra.sk>
> Komu: <fanda na elsa.cvut.cz>
> Datum: 19.07.2018 18:31
> Předmět: Re: [Fanda] Google chrome a rozbalovací seznamy

No,
Jaws13 je už niekoľko rôčkov medzi nami, tu by som asi poradil
doinštalovať aspoň demo najnovšieho Jawsu, prípadne Nvda, obe riešenia
si môžete zapínať iba na problematických stránkach a inak používať
Jaws13, ak vám vyhovuje.
P.