[Fanda] Google chrome a rozbalovací seznamy

Čtvrtek Červenec 19 18:31:03 CEST 2018

No,
Jaws13 je už niekoľko rôčkov medzi nami, tu by som asi poradil
doinštalovať aspoň demo najnovšieho Jawsu, prípadne Nvda, obe riešenia
si môžete zapínať iba na problematických stránkach a inak používať
Jaws13, ak vám vyhovuje.
P.