[Fanda] Google chrome a rozbalovací seznamy

Petra Urbanová urbanova na braillnet.cz
Čtvrtek Červenec 19 17:33:58 CEST 2018

Dobrý den.

Mám windows 7 64 bit, Jaws 13 a Google chrome 67,0.
Když  v Google chrome rozbalím alt šipkou dolů rozbalovací seznam a v něm si chci šipkami prohlédnout položky ještě před tím, než chci seznam zabalit, jak Google chrome donutit, aby se mi nezabaloval při procházení šipkami? Ať jdu šipkou nahoru, dolů, doprava či doleva, na příští položce se vypne formulářový režim a dostanu se na položku, kterou nechci.
U IE 11 jsem zvyklá, že alt šipkou dolů seznam rozbalím, šipkami si vyberu položku a pak teprve alt šipkou nahoru seznam zabalím. Tady mi to nefunguje.
V centru nastavení mám zapnutý formulářový režim ruční, přesto se vypíná, když nepotřebuji.

Za radu předem děkuji a přeji hezké dny.

Petra Urbanová