[Fanda] Windows Live Mail a import z Outlooku

Parfeman parfeman na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 19 12:13:32 CEST 2018

Dobrý den,

jsem zde nový a tak nevím jestli se tu toto téma řešilo, ale celkem mne to
trápí, že si nedovedu poradit a na webu jsem kloudné řešení nenašel a tak
bych se chtěl obrátit zde na vás. Jde mi o import emailových zpráv ve
formátu .DBX, pořízených z Outlooku z Windows XP a to do Windows Live Mail
na Windows 10. Netuším z jakého důvodu nelze import provézt běžným postupem,
jaký tento emailový klient nabízí a tak bych chtěl požádat zda by někdo
nevěděl jak na to? Jak jsem psal, mám soubory s příponou DBX, jež jsou
soubory z Oulooku a obsahující samotné mailové zprávy. Každý soubor má název
složky tak jak byly v outlooku vytvořeny. Jak tyto soubory dostat do Qindows
Live Mail? Děkuju za radu a podrobný postup.

Petr Beneš