[Fanda] Skype 8.xx - manualotutorial

Petr Vondrášek vondris007 na seznam.cz
Středa Červenec 18 20:00:24 CEST 2018

zdravim, hovor ukončíme zkratkou ctrl +e
celý skype vyppneme skratkou ctrl +q
do posledních chatů se dostaneme zkratkou alt +1 na alfanumerické
klávesnici.
ale lidi nemohu přijít na to, kam se ukládají přijaté soubory, když mi
někdo pošle a bohužel ani na to, jak si ukládání nastavit. nevíte někdo
prosím?
no je škoda, že galop nechce lokalizovat skripty pro nové skype, když na
něj budou od září všichni přecházet, hodně mi chybí, že jaws neříká kdo
se právě přihlásil.

Petr Vondrášek