[Fanda] Postova aplikacia Win 10

enduser na atlas.cz enduser na atlas.cz
Středa Červenec 18 11:05:42 CEST 2018

	Dobrý den. Poštu používám, je bez problémů jen, občas  při spuštění je oznámeno že: váš účet Centrum je zastaralý ... a návrh na vytvoření nezastaralého ůčtu. Nereaguji a je klid, vše funguje bez omezení a jiných problémů. P.

-----Original Message-----
From: Fanda [mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] On Behalf Of Peter Halada
Sent: Wednesday, July 18, 2018 8:52 AM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: [Fanda] Postova aplikacia Win 10

Pozdravujem,

používa niekto aplikáciu v predmete uvedenú na správu pošty?
Nezaznamenal niekto s ňou problémy? Totiž u mňa a viem aj o ďalších
prípadoch sa prestali sťahovať maily. Ja som tento problém zaznamenal na
dvoch gmailúčtoch na dvoch rozličných zariadeniach a čítal som o
problémoch aj s inými účtami. Účet je nakonfigurovaný na IMAP a
aplikácie tretích strán sú cez web povolené.

)Vďaka,