[Fanda] Odezva při pohybu v buňce v Excelu 2016 s JAWS

Úterý Červenec 17 15:31:40 CEST 2018

> tento problém je v Galopu nahlášen.

Nikoliv. Známý problém se projevuje přesně opačně -- při editaci buňky
je opakovaně čten celý její obsah místo jednotlivých písmen. Tento
problém by měl být opraven ve vydání 1807, dnes uvolněném pro Spojené
státy a v české verzi dostupném během prázdnin. Příčinu Adamem
reportovaného problému -- žádná odezva při editaci buňky -- neumím na
dálku odhadnout, ale pokud se týká více odečítačů, spíše bych tipoval
na nějaký lokální problém v instalaci Execlu.

Hezký den.

Michal Jungmann