[Fanda] Odezva při pohybu v buňce v Excelu 2016 s JAWS

Adam Samec adam.samec na gmail.com
Úterý Červenec 17 11:16:34 CEST 2018

Dobré dopoledne,

čtení obsahu buňky v Excelu 2016 po znacích či slovech pomocí klávesy F2 mi záhadně přestalo fungovat. Při pohybu v buňce neslyším žádnou odezvu, ale kurzor se hýbe. Zkoušel jsem to v JAWS 2018.1804, JAWS 2018.1805, JAWS 18 a JAWS 17 a v žádném z těchto to nefunguje. fungovalo mi to jen chvíli v 2018.1804, když jsem měl Windows 10 a JAWS spuštěný ve virtuálním stroji pod macOS, ale po restartu to i tam přestalo fungovat.

Kdyby někoho napadlo, jak tento problém vyřešit, tak bych byl moc vděčný. Bohužel ani NVDA nedokáže pomocí klávesy F2 obsah buňky číst. Narrator to sice umí, ale je při procházení přes buňky příliš výřečný.

S přáním pěkného dne

Adam Samec