[Fanda] Nedostatky Windows, JAWS a NVDA, aneb co by se dalo zlepšit

Petr Vondrášek vondris007 na seznam.cz
Neděle Červenec 15 19:24:19 CEST 2018

citace:Na přihlašovací obrazovce nebo po přihlášení do Windows se mi
často samovolně přepne hlasový výstup na výstup HLAS, pro který nemám
licenci, což je mi
ústavičně sdělováno hláškou "Hlas není řádně autorizován" místo toho,
abych slyšel normální hlasový výstup.
Nějak nechápu, já u jawsu 18 též hlas nijak neautorizoval a po přepnutí
normál mluví, či je to v nejnovější verzi jinak?
2. zajímavé je také, že se syntéza samovolně přepne, za celá léta, jež
dělám na win se mi toto nestalo a to sem měl jak xp tak sedm tak win 10.
Nestálo by tedy za to jaws přeinstalovat?

Petr Vondrášek