[Fanda] Nedostatky Windows, JAWS a NVDA, aneb co by se dalo zlepšit

Neděle Červenec 15 15:04:55 CEST 2018

Pozdravujem,
ak nechcete mať aktívne doplnky na prihlasovacej obrazovke, normálne v
bežiacom Nvda zakážte, prípadne nachvíľku odstráňte doplnky, o ktoré
nemáte záujem a takto nastavenia Nvda skopírujte na prihlasovaciu
obrazovku. Následne si môžete doplnky znova povoliť / nainštalovať.