[Fanda] Nedostatky Windows, JAWS a NVDA, aneb co by se dalo zlepšit

Sobota Červenec 14 22:51:28 CEST 2018

Musím poopraviť bod 2, Hlas už nieje samostatná aplikácia, ale je
súčasťou českého Jawsu, odstrániť ho môžete tak, že prejdete v
nastaveniach do ponuky, kde sa nastavujú hlasy, nalistujete príslušný
profil, v tomto prípade Hlas a dáte ho odstrániť.
P.