[Fanda] Nedostatky Windows, JAWS a NVDA, aneb co by se dalo zlepšit

Adam Samec adam.samec na gmail.com
Sobota Červenec 14 17:52:54 CEST 2018

Dobrý večer,

Mac mi totiž nevyhovuje úplně ve všem. Každá platforma je jednoduše na něco lepší. Zvláště práce ve Wordu a Excelu je na Macu celkem problémová. Zvažuji koupi nového notebooku a rozhoduji se, co to bude, takže jsem zkusil tuto konferenci, jestli by mi zkušenější uživatelé s potíži, které  ve Windows shledávám, nepomohli. Současně jsem chtěl tyto poznatky použít, i když radím druhým lidem, jakou platformu zvolit.

Asi jsem si také naivně myslel, že když zde nějaké problémy zmíním, tak lidé, kteří zde mají trochu slovo v budoucím vývoji odečítačů tyto mé připomínky trochu vyslyší.

S pozdravem
Adam Samec