[Fanda] Nedostatky Windows, JAWS a NVDA, aneb co by se dalo zlepšit

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Pátek Červenec 13 21:24:25 CEST 2018

Inak ešte mi napadlo k tomu hláskovaniu. Na MACu vám to funguje dobre?
Lebo tam sa pokiaľ viem natívne oužíva Vocalizer. Ak tam hláskuje
správne a vo Windowse nie, tak je to veru záhadné.

Dňa 13.07.2018 o 21:10 Adam Samec napísal(a):