[Fanda] Dotaz na Skype

Pátek Červenec 13 15:51:11 CEST 2018

> budou nějaké skripty pro jaws i pro nové skype 8

S kolegy jsme se porovnávání jednotlivých verzí Skype (7.4něco, 8.něco
a 12.něco = UWP) a jejich ozvučení věnovali naposledy v květnu a po
zvážení všech pro a proti jsme tehdy usoudili, že "klasická" verze
7.4něco je stále nejpoužitelnější a neuniverzálnější. Nové skripty pro
nové verze proto zatím lokalizovat neplánujeme.

Hezký den.

Michal Jungmann