[Fanda] Dotaz na Skype

Pátek Červenec 13 12:48:04 CEST 2018

On to myslel inak, verzie Skype na filehippo sú pár megabajtové súbory,
ktoré sa pripoja na server Microsoftu a inštaláciu si ťahajú odtiaľ.
Teda je len na dobrej vôli MS, kedy aj inštalátor akože verzie 7.4 si aj
tak natiahne inštalačku osmičky. Bohužiaľ trend takýchto inštalátorov sa
stáva čím ďalej častejší, takže nemôže človek napr. bez internetu ani
nainštalovať veci do počítača, ale zasa buďme spravodliví, že dnes je
internet naozaj všade, takže vyhovárať sa na to až tak nedá ako by sa
mohlo ešte pred pár rokmi.
P.