[Fanda] Dotaz na Skype

svope svope na volny.cz
Pátek Červenec 13 10:14:35 CEST 2018

Zdravím,

je potřeba stahovat plnou verzi, jinak se ten zmetek po prohrábnutí
internetu hned aktualizuje.
Tady si můžete stahnout plnou verzi 7.4....
https://www.dropbox.com/s/tp91oo9ss9haijl/SkypeSetupFull7_40.exe?dl=0

Petr Svoboda

From: "Eduard Sekela" <e.sekela na centrum.cz>
Sent: Friday, July 13, 2018 9:24 AM
To: <fanda na elsa.cvut.cz>
Subject: [Fanda] Dotaz na Skype

Ahoj fandové, nevím proč ,ale vymazal se mi program Skype,zůstala jen ikona
na ploše.Poprosil jsem vnuka o nainstalování Skype znovu,leč našel verzi
Skype Previev  a z mé strany se to nedá ovládat ,schází mi nastavení ,altové
menu neexistuje a kontakty jsou ve složkáchdle počátečního názvu,leč nevím
jak to ozvučit,kontakty on-line jsou označené tečkou a to mi ečte.Prosím
může mi někdo poslat starší verzi,kde se to dá ovládatv altovém menu,je tam
nastavení on-line i of-line a když si to poznačím tak mi vyskočí jen
připojené kontakty.Dále nevím jak přijimat hovory a ukončovat,byl jsem
zvyklý přijímat Peič daum a končit Peič ap a to taky nefunguje.Proto prosím
o starší verzi,nebo odkaz ,kde tyto verze najít .Roky jsem použival starou a
dobře ovladatelnou verzi ,leč nyní jsem v srabu.Poradí mi prosím někdokde
starou verzi stáhnout a nainstalovat, příliš počítač neovládam.Eda.

---
Tento e-mail byl zkontrolován na viry programem AVG.
http://www.avg.cz