[Fanda] Jak sjednotit dvě složky Odeslana pošta v Thunderbirdu

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Čtvrtek Červenec 12 19:45:05 CEST 2018

Díky, Michale,
povedlo si, problém byl v tom, že při použití zvětšení se mi podnabídka
dalšího menu s výběrem složek jaksi nevešlo na obrazovku a musel jsem
trochu zašvenknout myší. Taky pěkné léto. Miloš

čt 12. 7. 2018 v 19:19 odesílatel Michal Jungmann <jungmann na braillnet.cz>