[Fanda] Jak v Thunderbirdu smazat zprávy ve složce Archiv?

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 12 19:25:15 CEST 2018

Ahoj,

ano, v archivu jsou podsložky s letopočty a jednotlivými měsíci.
Zkusil jsem dát na konkrétní podsložce Smazat, ale dostal jsem nějakou
hlášku jako rename insufficient rights - bohužel se mi to okno nepovedlo
virtualizovat, abych to přesně zkopíroval. Thunderbird to zobrazí jako
výstrahu, kterou mi ani Jaws 14.0 nepřečte, demo Jawsu 2018 či NVDA ano.

Martin.

---