[Fanda] Jak v Thunderbirdu smazat zprávy ve složce Archiv?

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Čtvrtek Červenec 12 19:06:31 CEST 2018

Ahoj, Martine,
já bych to šel zkontrolovat na webmail, pokud to zvládneš a tam to smazal.
Mně se normálně z archivu zprávy mažou. Byla to určitě ta zpráva? Já mám
např. složku Archiv ještě rozdělenu na podsložky podle letopočtů.
Tvůj dotaz mě inspiroval k jinému dotazu, ale dám to do samostatné zprávy,
ať to nemícháme, třeba mi taky pomůžeš.
Miloš