[Fanda] Zoom H1N na prodej

Roberto Lombino lombino.roberto na gmail.com
Středa Červenec 11 00:18:22 CEST 2018

Zdravím na konferenci a přeposílám inzerát od kamarádky, která se
zkoušela přihlásit k odběru, dostala potvrzovací zprávu, ale zatím jí
nechodí maily neznámo proč. Kdyby někdo měl zájem, ozvěte se na mail na
konci zprávy.
Pěkný den,
Roberto Lombino

ahojte, vedel by niekto z vas o niekom, koho by potesilo ak by si kupil
diktafon zoom h1n? je to sice plne neozvucene, ani to nekeca, ale pre
slabozrakeho alebo trpezliveho nevidiaceho by bol super, zvlast ak
niekomu zalezi na super zvuku. A navyse za tie dva mesiace co ho mam som
uz stihla napisat aj slepeck ynavod ako sa to presne pouziva, ake to ma
tlacidla atd. ak by tu bol niekto, kto by si mozno nechal povedat ak by
ten navod videl, tak si ho mozte precitat tu:

https://docs.google.com/document/d/1SSscAEDK-c7q89xrYiFHmTCeQfN0eNRvG9cQXr3s6hs/edit

A teraz vazne.
Tak ako hovorim rada by som ho predala.
Samozrejme po 2 mesiacoch ma vsetko, krabicku zaruku a necham v nom aj
baterky, aby si to zapametalo nadstaveny datum a cas a dalsie veci.
predam ho tym ze je pouzivany ledva 2x za povodnu cenu cize 120€ resp
3107kc.
Alebo .. no skratka aby mi to vyslo 120 eur o to ide.
AK by niekto mal zaujem, alebo sa chce pred rozhodnutim nieco opytat tak
mi napiste na:
slowaczka.adelcia na gmail.com