[Fanda] Skype 8.25 a jeho fungování

Úterý Červenec 10 15:05:58 CEST 2018

Čo takto otvoriť okno Skypu, alt+2 na záložku kontakty, šípkov nájsť
požadovaný (je to html stránka, ako ste si bez pochyby všimli) a
aktivovať, potom ctrl+shift+p pre spustenie hlasového hovoru a ctrl+e
pre zastavenie?
pozn. skratka alt+1 nás hodí zas na kartu s poslednými správami, tiež
veľmi praktická záležitosť, hoci bývajú tie najnovšie vždy aj zobrazené
hore, takže netreba behať príliš ďaleko od aktuálnej konverzácie a môžem
si vybrať, komu chcem odpísať najprv na základe obsahu poslednej správy,
ktorý je taktiež zobrazený pri mene kontaktu.
Pozn2. veľmi praktická skratka, ktorú som náhodou objavil, pričom som ju
nenašiel v dokumentácii je ctrl+q, kompletne ukončí Skype.
Skratka pre príjem hovoru pravdepodobne tiež bude, zatiaľ som ale nemal
veľmi príležitosť skúšať, nakoľko preferujem skôr chat než hovori.

R.K.

Dňa 10. 7. 2018 o 13:57 Jarek Krcmar napísal(a):