[Fanda] Skype 8.25 a jeho fungování

Jarek Krcmar krcmar1 na volny.cz
Úterý Červenec 10 13:57:59 CEST 2018

Zdravím ještě jednou,

na dotaz ke Skypu 8.25 si odpovím sám.

Postup je následovný:

Po spuštění Skypu se ocitneme v seznamu, kde jako první se zobrazí chat.

Stisk šipky dolů přejde na hovory, a druhý stisk šipky dolů na kontakty.
Pak stačí tabem přejít na seznam kontaktů a šipkou dolů si vybrat
kontakt, v mém případě Echo soundsservice a tabem přejít na hlasový
hovor. Ten spustíme a zastavíme mezerníkem.

Ještě nevím, jak hovor přijmout.

S pozdravem:

Jarek