[Fanda] kontrola ssd disku

Jarek Krcmar krcmar1 na volny.cz
Úterý Červenec 10 13:47:51 CEST 2018

Ahoj Petře,

Kontrolu disku může provést Tento počítač, nebo též nástroj ToolBox.

V něm najdeš nástroj Disk Doktor a spustíš.

Když najde nějakou chybu, tak te upozorní a případně ji opraví, v
případě, že žádnou chybu nenajde, ti dá taky vědět.

Jarek

Dne 06.07.2018 v 11:42 Petr Vondrášek napsal(a):
> zdravim, četl sem článek na netu, že by sem měl čas od času
> zkontrolovat svůj ssd disk, mám notebook tři roky, myslíte, že je
> kontrola potřeba, když vše funguje a pokud ano jaký soft je vhodný s
> jawsem?
> mám právě nb eště dva roky v záruce, takže bych se nezlobil, kdyby mi
> vpřípadě chyb vyměnili ssd disk.

---
Tento e-mail byl zkontrolován na viry programem AVG.
http://www.avg.cz