[Fanda] deezer prístupnosť

Ondrej Rosík ondrej.rosik na gmail.com
Úterý Červenec 10 12:04:54 CEST 2018

Ahoj,
Reagujem na toto staršie vlákno.
Dnes som mal voľnejšie v práci, tak som sa pohral s deezerom.
Knižnica je rozsiahla, všetko, čo som namatkovo dal hľadať sa našlo.
Aplikácia pre Windows 10 je divná, ale dobre sa to používa vo webovom
prehliadači. Sklamala ma trošku kvalita, pri niektorých skladbách už
počujem rozstrapkanie vo výškach, zjavne do prehliadača posielajú dosť
komprimované audio. Dá sa ale predplatiť aj hifi účet kde je k
dispozícii formát flac. Ak by som si teda mal niečo predplatiť tak
deezer. Alebo google music, ten sa v chrome tiež dá pekne obsluhovať.
Spotify je fajn, ale neobsluhuje sa mi to konfortne ani cez aplikáciu
ani v prehliadači, tak buď to neviem, alebo je to fak blbo navrhnuté.
Aké sú vaše postrehy, čo na streamovanie hudby používate?

Dňa 13. 5. 2015, Ondrej Rosik <ondrej.rosik na gmail.com> napísal(a):