[Fanda] ako vo worde 2010 vybrat celu tabulku

Peter Halada pietro4044 na gmail.com
Úterý Červenec 10 09:06:45 CEST 2018

Ja by som to trošku podrobnejšie popísal. Ak s NVDA sa dostaneme na
tabuľku, keď je oznámený údaj o tabuľke napr.: "tabuľka ma 2 stĺpce a 2
riadky"

vtedy je potrebné spustiť kontextové menu
došípkovať na "vybrať" podmenu
šípkou nájsť tabuľka a entrom potvrdiť.
Vtedy sa skopíruje celá tabuľka.

Dňa 9.7.2018 o 23:41 Ondrej Rosik napísal(a):