[Fanda] Skype 8.25 problémy s videokamerou

Petr Vondrášek vondris007 na seznam.cz
Pondělí Červenec 9 21:08:50 CEST 2018

tam to píše nebylo nalezeno žádné zařízení a nic víc.
jak jej tedy vyhledat?
Kamera je nainstalována, protože na messengeru normál funguje, jen skype
ji jaksi nevidí a ano, do verze 8.23 to šlo, od verze 8.24 to nejde,
myslel sem, že tam mají chybu, ale mám verzi 8.25 a stále nejde.

Petr Vondrášek