[Fanda] Skype 8.25 problémy s mikrofónom vyriešené?

Pondělí Červenec 9 20:27:25 CEST 2018

Ahoj,

v minulosti to niekedy šlo? Na prvý pohľad to vyzerá, že Skype nemá ku
kamere prístup.

Čo Nastavenia videa a zvuku? Hlavné okno Skype, Ďalšie možnosti,
Nastavenia videa a zvuku

R.K.

Dňa 9. 7. 2018 o 19:51 Petr Vondrášek napísal(a):