[Fanda] ako vo worde 2010 vybrat celu tabulku

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Pondělí Červenec 9 19:51:22 CEST 2018

Ahoj,
podle mě - vyzkoušeno ve Wordu 2013 - stačí vybrat všechna data, texty ve
všech sloupcích a řádcích, neboli nejdříve třeba šipky dolů - pozor některé
buňky mohou mít několik řádků, vybrat první sloupec a pak jet šipkou
doprava, co šipka doprava, tak jeden další vybraný sloupec a dovybrat
sloupečky. Nesmí se přitom vyjet z tabulky, což nevím, jak JAWS hlásí -
sedím u ZoomTextu. Pak dát klasicky Ctrl+C a přemístit se tam, kam chcete
tabulku vložit a dát Ctrl+V.
Jinak v těchto nových wordech se v případě, že stojíme v tabulce objeví v
pásu karet dvě karty týkající se tabulky - návrh a rozložení, kde se dají
najít další funkce práce s tabulkou. Miloš

po 9. 7. 2018 v 14:36 odesílatel Ondrej Rosik <ondrej.rosik na gmail.com>