[Fanda] Skype 8.25 problémy s mikrofónom vyriešené?

Pondělí Červenec 9 17:59:55 CEST 2018

Ahojte,

už dlhšiu dobu používam Skype verzie 8 a dnes mi pristála aktualizácia
na Skype 8.25.

Škoda, že ma to nenapadlo otestovať už skôr, no podrobil som najnovšiu
verziu mimo iného aj nám známemu testu filtrov šumu.

Pre nezainteresovaných, Skype mal pred časom nepríjemný zlozvik načúvať
audiu hranému cez zvukovú kartu počítača a filtrovať ho z mikrofónu, aby
tak na druhej strane nebolo počuť zvuky z počítača volajúceho. Aj sa mu
to podarilo, pc skutočne nebolo počuť. Malo to len jeden háčik, spolu s
nežiadúcimi zvukmi sa podľa ich intenzity odfiltroval aj hlas volajúceho.

Týmto problémom trpelo niekoľko verzií Skypu počnúc verziou 7.

Dnes som ale situáciu otestoval v najnovšej stabilnej verzii, 8.25, a
všetko nasvedšuje tomu, že je problém konečne vyriešený!

Možno že len ja objavujem ameriku, a toto je už dávno známa vec, staršie
vlákna o najnovšom Skype som kvôli ich otáznej relevantnosti nesledoval.

Pekný zvyšok dňa

R.K.