[Fanda] Hodinky Dot Watch párování

Karel Hrubeš hrubes na braillnet.cz
Pondělí Červenec 9 00:03:17 CEST 2018

Zdravím.
Odpovídám na text z archivu konference, proto možná nebude řazen ve vláknu.
Ale přesto k tomu něco mám...
Celý týden jsem se pokoušel hodinky Dot Watch párovat snad se všemi možnými
zařízeními - iPhone 5S, 6, 7, 8, X, mobily s Androidem Nexus 5X, Sony XZ,
Sony Z3 tablet...
ani jednou se mi nepodařilo hodinky spárovat, nikdy se mi nepodařilo, jako
Vám, Lucko, aby se aspoň na chvilku hodinky připojily, vždy se objevila
hláška, že "párování selhalo, přesvědčte se, zda je zařízení zapnuté".
Zkoušel jsem je párovat jak přes aplikaci Dot Watch App, tak přes funkci
Bluetooth, Bluetooth sice hodinky vidí, ale při pokusu o spárování se
objevila výše uvedená hláška, která je v modifikované verzi aplikace Dot
Watch App zobrazována i v ní rovněž. Hodinky jsou tedy prokazatelně zapnuté
a je na nich Bluetooth zapnuté.
Výsledek je, že šly do reklamace.
Jak jsem napsal, možná to není, Lucko, Váš případ, vzhledem k tomu, že moje
hodinky nešly spárovat se žádným deklarovaným podporovaným zařízením, může
být problém klidně v celé serii, kterou "Korejci" zaslali do Alzy k
prodeji... A nebo je problém, že stále není podpora češtiny hotová, ale zase
Zdeněk Rybák, který je testoval, také ještě neměl podporu češtiny udělanou a
přesto mu fungovaly...
Tolik můj postřeh, jestli jste to neudělala a ještě můžete, což asi vzhledem
k minimálně dvouleté záruce můžete, určitě reklamujte.
Případně zkuste hodinky spárovat, máte-li tu možnost, s nějakým dalším
podporovaným zařízením.
Přeji fajn dny. Zdraví Karel Hrubeš.