[Fanda] Najnovší Jaws 2018 nečíta mathml

Neděle Červenec 8 11:36:42 CEST 2018

Zdravím,

áno, ospravedlňujem sa za absenciu týchto základných informácií,
používam anglický Jaws 2018.1805.33, prehliadač primárne Google Chrome,
no skúšal som aj s Firefoxom 60 a aj keď neskladujem staršiu verziu 52,
stále ešte na nej frčí napr. Tor browser, v ktorom mi Jaws taktiež tieto
matematické zápisi nečíta.

NVDA nemá problém ani v jednom z týchto prehliadačov, usudzujem preto,
že chyba bude na strane Jawsu. Keby som si len vedel spomenúť, či som od
poslednej príležitosti, kedy som Mathml čítal aktualizoval... No nemám
ten pocit, posledný update vyšiel ešte niekedy v Máji ak sa dobre
pamätám. Mohol by byť problém eventuálne v nastaveniach?

R.K.

Dňa 8. 7. 2018 o 1:55 Michal Jungmann napísal(a):