[Fanda] goglechromeastazenesoubory

Marcela Martynková sourozenci na tiscali.cz
Neděle Červenec 8 11:32:17 CEST 2018

Ahoj Štefane
Moc díky za postup.
Vyzkoušeno a funguje.
Zdraví a krásnou neděli
přeje
marcela

-----Original Message-----
From: Fanda [mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] On Behalf Of Rastislav
Kiss
Sent: Thursday, July 05, 2018 11:37 AM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] goglechromeastazenesoubory

Zdravím,

postup je jednoduchý, do adresného riadka si hoďte:

about:settings

potvrďte, zobrazia sa nastavenia. Klávesou h doskáčte až na rozšírené,
to potvrďte medzerníkom, aby sa to rozbalilo, ak ste to predtým mali
zbalené, čo by mal čítač hlásiť.

Pokračujte klávesou H až na nadpis stiahnuté, kde máte cestu, kam sa
majú defaultne ukladať súbory.

R.K.

Dňa 5. 7. 2018 o 11:17 Marcela Martynková napísal(a):