[Fanda] Najnovší Jaws 2018 nečíta mathml

Neděle Červenec 8 01:55:17 CEST 2018

Dobré odpoledne,

kolega zkoušel aktuální české vydání 2018.1805.33.7 (bude uvolněno v
nejbližších dnech) v Google Chrome 67 a matematické výrazy na
https://en.wikipedia.org/wiki/Limit_(mathematics) jsou zde normálně čteny.
Takže bude potřeba upřesnit, jakou verzi JAWSu používáte -- pod
výrazem " najnovšiu
verzia - 2018, posledný aktualizačný path" si bohužel nic konkrétního
nepředstavím -- v jakém prohlížeči pracujete, zda se jiný prohlížeč chová
stejně atd.

Hezký den.

Michal Jungmann