[Fanda] zistenie veľkosti súborov na ext. hardisku

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Pátek Červenec 6 14:24:12 CEST 2018

Ahoj, Štefane,
to není specifikum Windows 10, dělají to i starší verze Windows a přijde mi
to normální, určitě mám zkušenost s Windows 7 a třeba výpočtem velikosti
složek třeba nějaké dáívky z fineReaderu na síti - chvíli to trvá a nebo
když jsme potřebovali v práci spočítat, kolik potřebujeme místa pro naše
zálohy - vybral jsem všechny složky a dal Alt+Enter Vlastnosti a čekal a
pozoroval, jak číslo postupně narůstá.
Miloš