[Fanda] zistenie veľkosti súborov na ext. hardisku

Měchura Milan mechura.milan na gmail.com
Pátek Červenec 6 13:50:38 CEST 2018

Zdravím,

v postupnom načítaní údajov to nie je, viem, že môže chvíľu trvať, než
systém všetko spočíta. Ale mne sa to skutočne zastaví na tých 12 GB.

A prečo je schopný spočítať celý externý hardisk akocelok správne, a
ktorúkoľvek zo zložiek nie?

P. Krekáň, Total commander nepoužívam.

Milan Měchura

Dňa 06.07.2018 o 12:55 Štefan Kiss napísal(a):
> Dobrý deň, ja som sa s týmto osobne nestretol, no stretol som sa s tým,
> resp. sa mi bežne u veľkých zložiek stáva, že údaj o veľkosti a počte
> zložiek a súborov sa mení. Teda dám na zložke alt enter a pozriem Jaws
> kurzorom. Píše napr 10 GB avšak ak nechám okno s vlastnosťami zobrazené
> a o chvíľu Jawskurzorom opäť nabehnem na riadok s informáciou o
> veľkosti, už je tam 20 či 30 GB a postupne hodnota rastie až do správnej
> veľkosti. Osobne mi to teda príde tak, že algorytmus zisťovania počtu
> súborov a veľkosti je trochu iný a kým v XP to bolo rýchlejšie, vo Win
> [...]

---
Táto správa bola skontrolovaná na prítomnosť vírusov programom Avast Antivirus.