[Fanda] zistenie veľkosti súborov na ext. hardisku

Ján Krekáň jan.krekan na tuke.sk
Pátek Červenec 6 13:19:48 CEST 2018

Zdravim, z tohto dovodu pouzivam na zistenie velkosti zloziek v total
commanderi prikaz ctrl+l kde pokial nevypocita velkost zvoleneho objektu
nie je vyslovene nic a potom sa vyslovi korektna hodnota.
Jano