[Fanda] zistenie veľkosti súborov na ext. hardisku

Štefan Kiss stefan.kiss na nextra.sk
Pátek Červenec 6 12:55:28 CEST 2018

Dobrý deň, ja som sa s týmto osobne nestretol, no stretol som sa s tým,
resp. sa mi bežne u veľkých zložiek stáva, že údaj o veľkosti a počte
zložiek a súborov sa mení. Teda dám na zložke alt enter a pozriem Jaws
kurzorom. Píše napr 10 GB avšak ak nechám okno s vlastnosťami zobrazené
a o chvíľu Jawskurzorom opäť nabehnem na riadok s informáciou o
veľkosti, už je tam 20 či 30 GB a postupne hodnota rastie až do správnej
veľkosti. Osobne mi to teda príde tak, že algorytmus zisťovania počtu
súborov a veľkosti je trochu iný a kým v XP to bolo rýchlejšie, vo Win
10 to chvíľu trvá avšak ako hovorím, len u veľkých zložiek prípadne
externých diskoch, ktoré systém nemá naindexované.

Otázka teda je, či ste vo Win 10 pozerali tú hodnotu aj opakovane po
niekoľkých sekundách a teda či by azda po chvíľke aj Win 10 neukázali
správnu veľkosť. To, že by sa zisťovanie veľkosti zastavilo na
nesprávnej hodnote sa mi, ako som už napísal, nikdy nestalo.

Š K

Dňa 6. 7. 2018 o 10:38 Měchura Milan napísal(a):