[Fanda] goglechromeastazenesoubory

Čtvrtek Červenec 5 11:37:19 CEST 2018

Zdravím,

postup je jednoduchý, do adresného riadka si hoďte:

about:settings

potvrďte, zobrazia sa nastavenia. Klávesou h doskáčte až na rozšírené,
to potvrďte medzerníkom, aby sa to rozbalilo, ak ste to predtým mali
zbalené, čo by mal čítač hlásiť.

Pokračujte klávesou H až na nadpis stiahnuté, kde máte cestu, kam sa
majú defaultne ukladať súbory.

R.K.

Dňa 5. 7. 2018 o 11:17 Marcela Martynková napísal(a):