[Fanda] v mirande se mi objevil tento kontakt, jak jej odebrat

Jiří Fenz fenzik na seznam.cz
Pondělí Červenec 2 14:40:45 CEST 2018

Nejlepším způsobem jak zjistit o kterou konverzaci jde by mohlo být
použití položky Navštívit konverzaci (Visit conversation) v kontextové
nabídce u příslušného kontaktu.