[Fanda] v mirande se mi objevil tento kontakt, jak jej odebrat

Petr Vondrášek vondris007 na seznam.cz
Pondělí Červenec 2 14:20:57 CEST 2018

přesně tak, zkupinové chaty tam mám s těmi si normál píšu ale tenhle it
kontakt tam není, takže jaksi nechápu, kde jej fb plugin bere. Nebo
mohou být někde skryté?

Petr Vondrášek