[Fanda] v mirande se mi objevil tento kontakt, jak jej odebrat

Štefan Kiss stefan.kiss na nextra.sk
Pondělí Červenec 2 12:05:24 CEST 2018

Ahoj no sila je v tom, že medzi mojimi skupinami žiadna taká ako sa mi
ukazuje v Mirande proste nie je. Samozrejme že to čo píšeš mi napadlo už
dávno, hneď jak sa problém objavil. Vidím skupiny, v ktorých som
prihlásený a viem aj kto zhruba sú členovia skupín, ale takáto skupina
čo mi vybieha v Mirande tam nie je a myslím si, že aj odhlásenie priamo
z Mirandy je preto stále bez efektu, lebo sa de facto odhlasujem zo
skupiny, v ktorej ani nie som alebo ktorá v mojom profile FB neexistuje.
Obávam sa že aj u Peťa to bude to isté, že proste túto skupinu na webe
FB nenájde, ale som zvedavý, Peťo daj potom vedieť. Š K

Dňa 2. 7. 2018 o 11:30 Jiří Fenz napísal(a):