[Fanda] v mirande se mi objevil tento kontakt, jak jej odebrat

Štefan Kiss stefan.kiss na nextra.sk
Pondělí Červenec 2 10:55:07 CEST 2018

Ahoj Peťo, ja to mám tiež. Mne sa tam už roky objavuje nejaký kontakt na
nejakú skupinu že Antónia Danica a nejaké podobné sprostosti, nikdy tam
nič nie je ale po každom spustení Mirandy vybehne okno ako keby tam bola
nová správa a po zmazaní tej skupiny a reštarte Mirandy je tam znova. Š K

Dňa 2. 7. 2018 o 9:28 Petr Vondrášek napísal(a):