[Fanda] v mirande se mi objevil tento kontakt, jak jej odebrat

Petr Vondrášek vondris007 na seznam.cz
Pondělí Červenec 2 08:13:04 CEST 2018

zdravim lidičky, v mirandě ng a ve facebook pluginu sem povolil podporu
pro zkupinové rozhovory, od té doby se mi v mirandě ng objevil tento
kontakt:id.1721624881392759, když dám detajli uživatele, je vše
neurčeno, po vymazání z mirandy se vždy při jejim příštim zpuštění objeví.
Jak se kontaktu zbavit, upřímě nějak nevím ani jaký kontakt to je, neboď
na fb žádný kontakt nemám, no zřejmě to souvisí s těmi zkupinovými
rozhovory, které sem povolil, ale jak to vyřešit, na to jsem zatím nepřišel.

Petr Vondrášek