[Fanda] dva skenery do jednoho notebooku

|Jindřich Gombos gombos.jindrich na seznam.cz
Neděle Červenec 1 12:31:39 CEST 2018

Dal Karle.
Já mám ale nějaké hlooupé winmenu, takže se vždycky musím přepnout do toho
profilu, který momentálně potřebuju, jinak mi tam vždy běží výchozí a přitom
sem všechno nastavil dobře. Je to maličko zdlouhavější, ale funguje to. S
tím garderobe si asi neporadím, budu tedy ponožky, trenky, košile a podobné
zatím nosit do školy, děti tam teď nejsou, tak se tam místo not obložím
spodním a svrchním prádlem.
Měj se fajn - Jindra.