[Fanda] dva skenery do jednoho notebooku

Neděle Červenec 1 11:28:52 CEST 2018

Dobré odpoledne,

v systému můžete mít nainstalované ovladače pro libovolný počet
skenerů a není nutné řešit, přes jaký USB port skener zapojíte (klidně
deset přes jeden port :-). Na rozdíl od tiskárny či zvukové karty však
Windows neznají pojem "výchozí skener" (bavíme-li se o TWAIN
rozhraní), takže ve všech aplikacích pro skenování budete muset v
nastavení skener změnit. Pro WinMenu je postup NÁSTROJE, PROFILY,
UPRAV, Skener, Vybrat a dialogy poté ukončit tlačítkem OK. Pokud
chcete, aby si WinMenu nastavení pamatovalo i po příštím spuštění,
bude ještě třeba nastavení uložit -- NÁSTROJE, PROFILY, ULOŽ,
ZÁKLADNÍ. Pojem "VÝCHOZÍ", se kterým se můžete v nastavení WinMenu
setkat, v praxi znamená "první nalezený" -- jestliže máte v systému
nainstalovaný právě jeden skener, není nutné v případě jeho změny
nastavení ve WinMenu měnit, ale pokud je ovladačů v systému více, je
již nutno konkrétní vybrat.

Hezký den.

Michal Jungmann