[Fanda] dva skenery do jednoho notebooku

|Jindřich Gombos gombos.jindrich na seznam.cz
Neděle Červenec 1 07:44:23 CEST 2018

Omlouvám se, teď už to snad bude dobře.
Dobrý den přeji všem.
Mám dotaz. Je možné nainstalovat dva skenery do jednoho notebooku?
To asi lze ale: Mám totiž momentálně velký počítačv opravě a skener je pro mou Domácnost obrovským pomocníkem. Donesl jsem si tedy z práce notebook, tam mám nainstalovanou multifunkční canonku a já bych tam dočasně potřeboval dostat můj canon skener, který mám doma. Nějak se mi to včera i povedlo, ale programy jako třeba winmenu, garderobe a finereader ho nějak nedokázali najít. Asi sem měl něco ještě někde nastavit, zřejmě sem jej mělnastavit jako výchozí, ale nic sem tam zatím nenašel, no a když sem ho měl připojený a dělal sem pokusy, tak se mi sekal jaws, tak sem to zase hezky odebral. Ještě mě napadla jedna věc, je možné ho nainstalovat do toho samého usb jako je ten školní, nebo do jiného.
Pokud by někdo věděl co s tím, tak prosím pište klidně i na soukromo na

gombos.jindrich na seznam.cz

Ještě jen uvádím, že mám windows 7.díky jindra.