[Fanda] Braillský řádek REX 70

Michal Ondruška mi-oko na orangemail.sk
Úterý Únor 28 21:23:28 CET 2017

Dobrý deň prajem! Ak sa vám podarí niekde objaviť inštalátor brldty,
"dúfam, že to píšem dobre", pošlite mi ho, prosím, na adresu pod týmito
slovami. Ja som svojho času gúglil, ale nedopátral som sa ničoho schopného.
Ďakujem!
mišo

michal ondruška
mi-oko na or angemail.sk
+421905608943
+420778823906
skype:
trambus8

Dňa 28. 2. 2017 o 18:12 Jaromír Tichý napísal(a):