[Fanda] jak se zbavit friendlyvoxu?

Martin Klein marklein na seznam.cz
Úterý Únor 28 19:49:33 CET 2017

Zdravím

Předpokládám, že mluvíme o prohlížeči Google Chrome.

FriendlyVox je v jeho doplňcích.

Pokud můžete využít nějakého odečítače obrazovky,
dejte F 10, klávesa "šipka dolů", J - další nástroje, E - rozšíření,
FriendlyVox - nadpis úrovně 2, 3 krát klávesa X, Aktivní, deaktivovat
mezerníkem.
Poté bude FriendlyVox deaktivován, aniž byste jej jako doplněk
odinstalovávali.

Následně je tam také možnost "odstranit z Chromu" - tlačítko.

Martin