[Fanda] Nejde se mi prihlasit do uctu Micrrosoft

Michal Suchý suchy.michal na tiscali.cz
Pondělí Únor 27 13:45:07 CET 2017

Ahoj fandové. Chtěl jsem se ve Windows 10 přihlásit do účtu Microsoft, ale
nějak mi to nejde. Když otevřu nějakou aplikaci nainstalovanou z Windows
storu, která nabízí tlačítko přihlásit, tak se objeví okno a řekne mi to
účet Microsoft. Ale okno po několika sekundách samo spadne, takže ani nemůžu
zadat přihlašovací údaje. V prohlížeči mi přihlašování do svého účtu
normálně funguje. Nevíte, čím to může být, že mi padá přihlašovací okno?
Chtěl jsem hlavně vyzkoušet program Windows insider, protože jsem si v Téčku
přečetl, že ve Windows 10 půjde udělat ozvučená instalace Windows. Zdraví
Michal.