[Fanda] ako vypnúť disk?

Lubos Pintes lubos.pintes na gmail.com
Pondělí Únor 27 12:53:39 CET 2017

Ak sa disk nevypína tak zrejme nejaký proces má otvorený nejaký súbor
nachádzajúci sa na tom dátovom disku.

Je ťažšie zistiť čo presne to je ak VMWare vypneš, ale skúsil by som
pozrieť nejakú službu, ktorá sa spúšťa pri prvom spustení VMWaru, teda v
správcovi úloh popozerať všetky názvy VMWare a aký typ spustenia majú,
bude to asi ručne a stav bude not running. To by som si vypísal a
následne zistil či to ostane bežať po zavretí VMWaru a vypol to ručne.

Dňa 25. 2. 2017 o 12:51 Peter Nedorost napísal(a):